هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

توضیحات در سوختن پا

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۹ ق.ظ

توضیحات در سوختن پا

احساس سوختگی پای پا یک مشکل بسیار رایج است و می تواند بر افراد هر سن و سال تاثیر بگذارد. احساس سوزش می تواند خفیف تا شدید باشد؛ حاد یا مزمن. برخی از افراد در معرض شرایطی هستند که احساس سوزش، سوزن سوزن شدن، درد یا بی حسی در پا دارند. پاراستاز یک اصطلاح است که برای احساس گرما و درد، و همچنین احساس سوزن شدن یا سوزن شدن استفاده می شود. این احساس را می توان از افراد خفیف تا شدید در افراد مختلف مشاهده کرد و احتمال حاد (کوتاه مدت) یا مزمن (طولانی مدت) می تواند به طور طبیعی رخ دهد. علت سوزش پای پاهای متعدد است و می تواند از خستگی ساده به شرایط جدی تر مانند آسیب اعصاب، ناهنجاری های ستون فقرات یا مشکلات گردش خون باشد. بنابراین، هنگام مشاهده این شرایط، علت اصلی مشکل باید در اسرع وقت تشخیص داده شود تا بتواند آسیب دراز مدت و گسترش احتمالی بیماری را از بین ببرد. سوزاندن و سوزاندن پاها پا و حتی بی حسی دست ها و پاها می تواند بیماران را در تمام گروه های سنی تحت تاثیر قرار دهد، هرچند به نظر می رسد که بیماران بالای 50 سال بیشتر از سوختن پا به متخصص پزشکی فیزیکی به دلیل این مشکل در این راستا، مشکلات سیستمیک سیستمیک، مانند دیابت و آسیب اعصاب در دور کمر، باعث ایجاد نوروپاتی یا احساس احساس در پاها می شود و این امر اغلب سبب سوزش انگشتان دست و پا می شود. در نتیجه این شرایط، افرادی که از سندرم سوزن سوزن رنج می برند، ممکن است در یک زمان با سایر قسمت های بدن مشکلی داشته باشند.
علت سوختن پا

اعصاب ما ساختارهایی هستند که پیام را به مغز انتقال می دهند. آنها مسئول تمام احساسات، از جمله فشار و دما هستند. علائم سوزاندن پاهای پا ممکن است ثابت یا گذرا باشد. گاهی اوقات، عملکرد اعصاب آسیب دیده به درستی انجام نمی شود و ممکن است بیش از حد فعال باشد یا احساسات متفاوت نشان دهد. آنها می توانند سیگنال های درد را به مغز ارسال کنند، حتی اگر آسیب فیزیکی وجود نداشته باشد.
علت سوختن پاها و دستها

احساس سوزش در پاها اغلب به علت نوع آسیب یا اختلال در سیستم عصبی یا نوروپاتی محیطی است. این مشکل گاهی با دیابت، سوء مصرف مزمن و قرار گرفتن در معرض سموم خاص همراه است. به عبارت دیگر، در میان بسیاری از علل احتمالی، دیابت می تواند نامیده شود، که احتمالا شایع ترین علت نوروپاتی محیطی است.
درمان گیاهی سوختن پا

یک قاشق چایخوری آب گوجه فرنگی را با روغن نارگیل گرم یا روغن زیتون مخلوط کنید. پس از آن، ماساژ ده تا 15 دقیقه با پاها. شما می توانید هر یک از این درمان های خانگی را تا زمانی که مشکل سوز را حل کنید.
سوختن در شب

شدت احساس سوزش پا پا متفاوت است و در شرایط خاص می تواند با یک سوزن یا بی حسی همراه باشد. در بعضی موارد، درد یا سوزش ممکن است مانع خواب شما شود. علاوه بر سوزاندن پاها، ممکن است علائمی از قبیل تورم، نفس کشیدن یا درد خسته را تجربه کنید.

  • علی منصوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی